Sylvia

Alla inlägg den 4 april 2011

Av Sylvia - 4 april 2011 18:18

   ........obegränsat med plats och pengar så hade jag köpt upp hela sortimentet av prylar från inredningspartyt igår. Men det blev efter lite om och men en ljusstake som heter strå och en äggformad skål med hönsnät som man kan ha som ljusstake eller kruka. Ett kuddfodral till soffan uppe och som pricken över i:et en valfri värdinnegåva (det blev två söta ljuslyktor). Älskar att tända ljus så ljusstakar kan jag inte få nog av. Gästerna var nöjda och vi hade en trevlig eftermiddag och en skön fikastund tillsammans. Tack ni som kom!


   Nu rullar veckan på som vanligt. Springer hos doktorn hela tiden och jag känner mig som en zombie som är full!! Yr, trött och illamående...underbar kombination. Ska ha en dygnetrunt blodtrycksmätare nu på torsdag till fredag och efter det får vi se vad som händer.


   Längtar så till London, blev därför inte så glad över att höra att ett flertal av barnen insjuknat i vattenkoppor på Melvins dagis. Det verkar var mycket vattenkoppor överlag för man hör jättemånga som fått det nu. Även om Melle-Pelle skulle få det passar ju farmor och farfar barnen ändå när vi åker, men det är ju inte så kul att åka med sjuka barn hemma. Vi får hoppas på det bästa. Snart är det dags att ta fram vårjackan och fundera ut resegarderoben för det är  vår i London...18 grader hade dem förra veckan. Mmmm....kaffelatte, uteservering, vårsol och storstadspuls!!

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Ovido - Quiz & Flashcards