Sylvia

Direktlänk till inlägg 31 mars 2011

Bebissug...!

Av Sylvia - 31 mars 2011 17:18

   Torsdag och snart helg! Livet rullar på och man hänger knappt med! Det är den 1:a april imorgon och våren borde varit här men är tydligen tre veckor försenad. Till helgen ska det bli runt 15 grader så den är väl påväg. Behöver den så in i bombens! Idag om två veckor är vi i London. Fick ett härligt mail från en researrangör om att det nu är vår i London och 18 grader varmt...låter helt underbart. Längtar så det gör ont!! Ska bli så kul på alla sätt. Lite härlig vårshopping, musical (förmodligen "Thriller") och fotboll (såklart!!). Är sugen på att köpa lite nya vårkläder och vågar inte titta i skyltfönsterna påväg till och från jobb. Ska hålla mig så jag kan "go crazy" i Londons butiker istället. Men mest av allt behöver jag få komma bort lite!


   Hade gamla goa arbetskamrater på middag i tisdagskväll. Tacogratäng och rödvin mitt i veckan...ovanligt men väldigt trevligt. Jag som är så trött och yr huvudet av blodtrycket blev smålullig på 2 glas vin! Bäst av allt var såklart sällskapet. En mysig kväll som gick alldeles för fort. Trött som bara den stupade jag i säng så fort de åkt hem (orkar inte mycket nu för tiden). Men jag uppskattar våra träffar så mycket. Igår hälsade vi på hos min lillebror som  blivit tvåbarnsfar. Lille Elias var helt gudomligt söt och sa inte ett pip på hela tiden vi var där. Hade svårt att slita mig....men Oliver hade ännu svårare! Han tjatar på mig och Jonas att han vill att vi ska "göra" en bebis till! ALDRIG är svaret..men han ger sig inte!! Låna kan vi gärna...men inte gå igenom allt en gång till och två räcker mer än väl för oss. Jag vill slösa all vår tid och kärlek på bara dem. Dessutom har vi en liten bebis i Zimba. I'm done! Nu ska jag ta hand om mina prinsar.


                                       Kramkalas

  


    



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sylvia - 8 maj 2020 12:18


  Välkomna att kika in hos mig HÄR på www.sylviabloggen2.wordpress.com   KRAM  ...

Av Sylvia - 31 oktober 2018 10:40

  Hej fina...   Klicka HÄR så kan ni följa mina senaste inlägg på sylviabloggen.wordpress.com       Välkomna!Kram S ...

Av Sylvia - 29 oktober 2018 18:15

  Hej där...   Nästa år, 2019 är det minsann hela 10 år sedan jag började blogga!     Jag har varit trogen bloggplatsen i alla dessa år även om jag flera gånger tänkt att det kanske är dags att byta portal.   Ska 2019 bli året då ...

Av Sylvia - 25 oktober 2018 21:24

Hej fina... Torsdagkvällen är kommen och arbetsveckan är snart slut. Oliver har varit både i Ängelholm och i Jönköping med skolan denna veckan. Utflykten till Jönköping berättade unge herr Olsson om hyfsat sent i tisdagskväll. Det innebar att de skul...

Av Sylvia - 23 oktober 2018 19:27

Hej där...Nu är hösten här med besked. Idag vaknade vi upp till en mörk, regnig och ruskig dag och vindar med stormstyrka.Just idag skulle Oliver ta tåget till UpZone i Ängelholms hembygdspark (med skolan) för att prova deras höghöjdsbana uppe bland ...

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Ovido - Quiz & Flashcards