Sylvia

Alla inlägg den 28 mars 2011

Av Sylvia - 28 mars 2011 15:03

   Oj...det vad tiden rusar iväg! Nästan en hel vecka har gått sedan förra inlägget. Jag börjar med det viktigast av allt,

 att jag blivit faster igen, i torsdags. Lillebror Andreas "Lalle" och hans Therese har fått en liten pojke till och Alvin har blivit storebror. Helt otroligt..en pojke till i släkten. Min storebror har tre pojkar, min lillebror nu två pojkar, Jonas bror har en pojke och vi våra två! Inga rosa klänningar och trasdockor på inköpslistan här inte. De har iallafall väldigt kul när vi träffas, alla vår killar, numera åtta till antalet.


   I lördags körde vi till Stenbutiken i Viken för att kolla in den mur jag sett ut på deras hemsida. Den var kanon i verkligenheten och den kommer att bli jättebra hemma i vår trädgård. Nu ska vi bara se till att bestämma en helg som arbetet ska utföras. Efter Viken blev det ett Väla besök. Var tvungna att köpa lite nya kläder till grabbarna och speciellt skor! Kom inte hem förrän det var dags att äta kvällsmat. Ny fotbollsturnering på söndagen för Olivers del och Jonas följde med till Heden. Jag och Melvin planterade lite penséer i några krukor. På eftermiddagen lekte Oliver hos en kompis och vi andra passade på att ta en promenad till olika lekplatser här i Rydebäck.


  Tyvärr känner jag av mitt höga blodtryck igen och trots medicin har det stigit igen. Mår inte alls så bra! Väntar på ett besked från min doktor. Himla trist! Känner hur det pulserar i huvudet, pulsen slårt fort och jag blir sååå trött. Efter vår lördag var jag helt slut! Inte normalt och jag vill verkligen inte ha det såhär. Nu när det är vår vill man ju känna hur man fylls av energi och ork. Det kanske bara är någon ny medicin som ska till hoppas jag!


                             Ha det så bra så här i sommartider!!!!


Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Ovido - Quiz & Flashcards