Sylvia

Alla inlägg den 22 mars 2011

Av Sylvia - 22 mars 2011 17:37

   Redan tisdag och denna dagen har ju bjudit på vårväder! Helgen gick bra trots den mindre bra inledningen...


   Vi var hos goda vänner på lördagskvällen utan barnen. Oliver sov hos en kompis och Jonas moster och man satt barnvakt hos Melvin. Det blev massor med god mat, dryck och prat. Ser fram emot nästa "vuxenträff". I söndags var man således något seg. Oliver spelade match i Bjuv och efter det fortsatte killarna spela här i Rydebäck. Att de aldrig blir trötta? Oliver hade dock lite otur...han druttade i bäcken med huvudet före när han skulle hämta bollen som rullat ner i bäcken. Han kom hem dyngblöt, ISKALL och ledsen. Det var bara att duscha honom och bädda ner honom i soffan med dubbla filtar och en kopp varm chokladmjölk. Kvällen skulle som vanligt avrundas med ett zumbapass....men tyvärr blev det inställt på plats då musikanläggningen inte fungerade...synd! Hade behövt rasta av mig all den goda maten och vinet från lördagen.


   Bilen är inte längre hallt! Idag har vi bytat till sommardäcken när vi ändå var tvungna att fixa punkteringen från i fredags. Lovar att inte köra in på olämpliga ställen mer!!


   Nu till en viktig punkt!! Mitt inredningsparty som närmar sig. Det är alltså inte nu på söndag utan nästa, den 3:e april kl 14:00. Om det är någon som känner sig manad att komma så skriv här eller kontakta mig på annat sätt. Ni är jättevälkomna. Är ni nyfikna på vad det är för fina saker som kommer att visas kan ni kolla in www.zbh.se och bläddra i katalogen på deras hemsida. Lite fika och tjejmys...det är väl alltid trevligt. Kom igen nu.....


                           Ha en fortsatt bra vecka!

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Ovido - Quiz & Flashcards