Sylvia

Alla inlägg den 1 mars 2011

Av Sylvia - 1 mars 2011 17:55

   Är så glad för att jag äntligen hittat något som piggar upp mig. På min vanliga inköpsrunda på Maxi i söndags sökte jag mig i desperation till hälsokosthyllan. Fastnade för Gerimax (med förbättrad formula=bättre effekt) som skulle ge ny energi och motverka trötthet. Nu vet vi ju, både du och jag, att man inte ska tro på allt hokus pokus. Men tro det eller ej så känner jag en märkbar skillnad. Underbar känsla!


   Har även haft en lyckad dag på jobb med sju tillträden och alla gick bra. Det är en del pusslande med att få ihop det eftersom det är fyra parter som berörs vid varje tillträde. Det är några veckors fixande och trixande. Dessutom kan det i sista stund bli ändringar. Känns rent ut sagt skitbra! Belönade mig med en söt vårblommig tunika från Kapp-Ahl. Because I'm worth it!!


   Ett annat bevis på att jag inte är så trött är att jag inte ens blev irriterad när barnen direkt gnällde på min mat idag. Hade lite brådis efter hämtning på dagis/fritids eftersom det var utomhusträning för Oliver med fotbollen kl 17 och vi kom inom dörren kl 16! Normalt sätt smäller man ju av (iallafall jag) om det dessutom då inte duger med den mat man snabbt slängt ihop! Hade fixat underställ på lunchen till Oliver som promt skulle ha shorts på sig (+/- 0 grader ute)! Var beredd på en kamp om detta också eftersom han sågade förslaget med långkallingar när samtalet kom upp igårkväll. Men han drog på sig dem utan protester och såg riktigt glad och nöjd ut när jag sa att han liknade ett riktigt fotbollsproffs (det gäller att ta i!).


               

                                              Gulleponken!

                        


  

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Ovido - Quiz & Flashcards