Sylvia

Alla inlägg den 12 februari 2011

Av Sylvia - 12 februari 2011 12:03

   Så vaknade man upp till vinterskrud igen! Även om jag fortfarande kan tycka det är vackert och det är underbart att få se solen, så är man trött på vintern! Vill höra fåglarna kvittra och känna att det är vår i luften. Denna veckan som snart är slut, har väl inte varit den roligaste, kan jag krasst konstatera! Melvin är ok igen, Oliver verkar ha klarat sig även om han ringde mig på jobb i torsdags och klagade över halsont. Det märktes i torsdags att jag varit hemma i två dagar för det var genast mycket att fixa med. Dagen började desstuom olyckligt nog med att jag backade in i en bil (modell lyx-merca) i garaget :((( Det fick mig ur balans resten av dagen och jag kände av mitt blodtryck jättemycket! Det i kombination med mycket att göra blir aldrig bra. Varit sååå supertrött och mått dåligt igen precis som när det var som värst. Kul...NOT!


   Idag ska vi hälsa på våra goa vänner i Klågerup och det är en humörhöjare i sig. Vi ska äta gott och se melodifestivalen. Mysa helt enkelt. Precis vad jag behöver! 


   Vårkatalogen för Zelected By Houze har kommit. Jag ska ha vårparty hos mig den 3:e april kl 14:00 och ni som vill komma kan faktiskt anmäla sig här genom att skriva i kommentarfältet. Först till kvarn! Vill ni kolla in deras katalog gå in på denna länk: www.zbh.se


       Kolla in detta halsband! Min kärlek till smycken kommer alltid bestå!


                                              Me like!     


                                       TOFSHALSBAND - BRUNT - SKINNTOFS

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Skapa flashcards