Sylvia

Alla inlägg den 7 februari 2011

Av Sylvia - 7 februari 2011 20:13

   Det blev till att sova på soffan uppe hos barnen natten till idag. Vågade inte annat eftersom Melvin lät hemsk i sitt bröst och var febrig igårkväll. Farfar kom körandes från Svalöv imorse för att ta hand om Melvin så att jag och Jonas kunde jobba. Jag hade två tillträden som skulle fixas med och lite annat smått och gott. Jonas hade som vanligt massor att göra och inbokade möten. 


   Dagen gick bra och Melvin och farfar hade haft det jättebra. Nu ikväll är febern borta och han har piggnat till igen även om krupphostan är hemsk. Oliver däremot klagar över huvudvärk och var så trött vid middagsbordet att han inte kunde äta...stackarn. Vi får se vad det blir av detta! Jag stannar hur som helst hemma med Melvin imorgon, och kanske Oliver också.


   Ni vet väl hur killar brukar vara...och nu snackar jag om våra kära män! De lyssnar med ett halvt öra när vi berättar om något vi sett eller önskar eller vill göra osv. I förra veckan såg jag ett par vårpumps i ett skyltfönster och blev förälskad. Berättade för Jonas om dem och sa att dem ska jag ta och köpa nästa månad när vi är lite närmare våren (förhoppningsvis). Hoppas att de finns kvar min storlek..la jag till...faktiskt utan baktanke! Jonas har aldrig under våra 15 år tillsammans köpt skor till mig och jag trodde inte heller att det skulle hända. Men idag fick jag en glädjechock..trött efter en sömnlös natt och trött efter att ha skyndat på med mina arbetsuppgifter fall i fall farfar skulle ringa hem mig. Kom ner till bilen i garaget och i framsätet låg en påse från Håkanssons skor!!! Rätt modell, rätt färg och rätt storlek och ett gulligt litet brev. Jag är fortfarande i chock.....! De sitter som en smäck och nu längtar jag såååå efter våren. Om inte den kommer kan jag ha dem inomhus på jobb i vilket fall som helst! Trots sjuka barn och måndag och stormvarning och trötthet blev denna måndagen en mycket mycket bra dag!                                               

                                     

                                        Skor - Clarks: Bombay Lights | Yttersidan av skon

  Ps...Zumban var störthärlig igår...men till min besvikelse har jag inte haft någon träningsvärk idag!!

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Ovido - Quiz & Flashcards