Sylvia

Alla inlägg den 3 februari 2011

Av Sylvia - 3 februari 2011 18:35

   3/4 av familjen Thorsson kom på eftermiddagsfika idag, mysigt! Jag och Ingrid åt GI brödet (Melvin och jag bakade ett nytt igårkväll) med laxröra och kokt ägg medan barnen frossade i kladdkaka och havreflarn. Vi var inte superhungriga när det vankades middag sedan, därför blev det bara varma mackor med skinka och ost.


    Har varit sjukt trött idag IGEN! Vet inte vad jag ska göra med mig själv?? Vaknar på morgonen och bara längtar tills jag ska få lägga mig igen! Ska se om jag kanske kan komma igång med mina promenader i helgen. Behöver nog motionera igång mig! Zumban börjar dessutom på söndag...hur det nu ska gå?

                                                     

   Imorgon är det jobb och deadline för nästa veckas annonser i Lokaltidningen. Sen dagis-/fritidshämtning och direkt till simskolan. Jonas ska få lära sig ytterliggare en ny maträtt tänkte jag. Pastasås med kräftstjärtar och räkor. Till det blir det tagliatelle. Han står ju för middagen på fredagarna numera. Förra fredagen lyckades han jättebra och hade dessutom köpt två buntar tulpaner till mig. Let's dance och godismys i soffan blir det antagligen på det. Annars är helgen ganska tom. Barnen ser fram emot lördagens delfinal nr 1 (melodifestivalen). Förra året var vi ju på plats i Malmö och såg en av delfinalerna, vilket barnen tyckte var jättespännande. Jag och Jonas har ju också varit i Gbg de senaste tre åren och sett delfinaler där och samtidigt haft en barnledig helg och bott på hotell. Men i år blir det inte av för att vi helt enkelt inte tagit tag i att jaga biljetter. Soffan här hemma får duga bra. 


                                                Tjingeling!             


Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Ovido - Quiz & Flashcards