Sylvia

Alla inlägg den 1 februari 2011

Av Sylvia - 1 februari 2011 19:19

   Har frusit så in i bomben idag igen! Är så himla trött på det. Fryser hemma, fryser på jobb, fryser från och till bilen. Det finns bara ett ställe som jag inte fryser på och det är faktiskt i bilen.....mycket tack vare stolvärmen. Hissa stolvärmen, dissa det skånska råkalla klimatet!


   Killarna blev klippta idag. Melvin blev jättefin i sin korta frisyr och bad om regnbågens alla färger i form av hårspray när han var klar. Oliver ville först inte ens dit eftersom han ju sparar till långt hår. Han ska ha det som Zlatan. Konstigt, eftersom hans stora idol heter Rooney och är snaggad!! Jag förklarade att vi bara skulle putsa till det lite och att han ska få lov att spara till långt hår. Efter ett snack med den gulliga damfrisörskan som vi går till på Råå, satte han sig tryggt i stolen. Sen fick han någon form av hjärnsläpp och bad att få hela håret sprayat lila (han brukar inte ens vilja ha lite gele)! Två färggranna och nyfriserade killar fick jag med mig hem.


   För att känna att våren faktiskt är påväg och för att vi ska få lite inspiration, har jag bokat nytt heminredningsparty här hos mig! Vill inte riskera att det blir som förra gången när mycket av prylarna tagit slut (det var ju så nära jul). Har därför rådfrågat Sofie som höll i partyt om bästa datum för vårprodukterna. Så söndagen den 3:e april kl 14:00 är det bokat! Lagom för att hitta lite fina vårprylar och kanske en och en annan tupp till påsken! Ännu har ingen ny katalog kommit ut på deras hemsida..men håll koll den är nog på gång.

                                               www.zbh.se

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Ovido - Quiz & Flashcards