Sylvia

Alla inlägg den 21 januari 2011

Av Sylvia - 21 januari 2011 17:11

   Så var det dax! Barnen är hämtade av Jonas moster. Lite tannagnissel från Melvins sida piggade inte upp mig precis. Med tårarna rinnande vinkade han genom bilrutan till mig. Usch...! Men jag har ringt och kollat läget nu och då svarade en glad Melvin. De hade varit och handlat och Oliver och Melvin hade fått vars en kundkorg...resultatet blev som ni själv kan tänka en massa godis och kakor. Men en förpackning pölsar hade också slunkit med! Skönt att han inte var ledsen iallafall. Den lille killen har börjat lida av separationsångest igen minsann.


  Håret är nu lockat och sminket varsamt lagt. Ska snart hoppa i strumpbyxorna och min klänning. Känner mig inte på topp inför kvällen men oftast blir det ju då trevligare än man har trott. Har piggat upp mig med ett glas rosè undertiden jag gjort vid mig. Är det fredag så är det. Det kommer oavsett bjudas på en väldigt god och fin 5-rätters ikväll så det ser jag fram emot.


   Imorgon har vi hastigt och lustigt blivit medbjudna till Ullared av Jonas bror och fru som ville ha lite sällskap i bilen. Har inte varit där på några år så det ska bli kul. För första gången åker jag också dit utan handlingslista, vilket känns skönt. Tro det eller ej men Jonas ville faktiskt med!! Han har följt med en gång tidigare och sa efter det "ALDRIG MER". Men så fel han hade...hihi!!


                                     Ha en skön fredagkväll!

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Ovido - Quiz & Flashcards