Sylvia

Direktlänk till inlägg 19 januari 2011

Jahapp

Av Sylvia - 19 januari 2011 20:28

   Kände mig inte riktigt nöjd när jag provade min HM-klänning i måndagskväll och mannekängade för mannen och barnen! Var ju rädd för att den skulle bli lite stor trots allt. Nu när jag kunde prova på hemmaplan så kändes det inte bra.  På Jonas uppmaning tog jag ett varv på Väla igårkväll, puh! Alltså jag älskar att shoppa men det här känner jag liksom inte för på något sätt. Var i alla affärer IGEN och jag måste bara säga....hoppas ni inte blir bjudna på fest i januari för då är alla klänningar slut i alla affärer, typ! Hittade dock en på Flash som satt bättre än HM-stassen. Så jag slog till! Nu nästa problem. Den är egentligen för urringad....men nu orkar jag bara inte leta mer. Det blir nog bra ändå. Ska ha en sjal draperad över axlarna som jag knyter framtill. Fick tips av farmor som var här och passade barnen ikväll. Jag och Jonas skulle på föräldramöte inför Melvins kommande nollklass. Det blir nog bra. Både sjalen och nollklassen...!


   Nä nu sover barnen och jag ska smyga in i duschen. Sen blir det nog sängen. Är så himla trött och har någon typ av förkylning som inte bryter ut utan bara gör mig trött och täppt i snoken. Borde ta och boka tid för koll av mitt blodtryck också. Det är mycket man ska hinna med! Som alltid...

                             Här är klänningen, men min är svart!



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sylvia - 8 maj 2020 12:18


  Välkomna att kika in hos mig HÄR på www.sylviabloggen2.wordpress.com   KRAM  ...

Av Sylvia - 31 oktober 2018 10:40

  Hej fina...   Klicka HÄR så kan ni följa mina senaste inlägg på sylviabloggen.wordpress.com       Välkomna!Kram S ...

Av Sylvia - 29 oktober 2018 18:15

  Hej där...   Nästa år, 2019 är det minsann hela 10 år sedan jag började blogga!     Jag har varit trogen bloggplatsen i alla dessa år även om jag flera gånger tänkt att det kanske är dags att byta portal.   Ska 2019 bli året då ...

Av Sylvia - 25 oktober 2018 21:24

Hej fina... Torsdagkvällen är kommen och arbetsveckan är snart slut. Oliver har varit både i Ängelholm och i Jönköping med skolan denna veckan. Utflykten till Jönköping berättade unge herr Olsson om hyfsat sent i tisdagskväll. Det innebar att de skul...

Av Sylvia - 23 oktober 2018 19:27

Hej där...Nu är hösten här med besked. Idag vaknade vi upp till en mörk, regnig och ruskig dag och vindar med stormstyrka.Just idag skulle Oliver ta tåget till UpZone i Ängelholms hembygdspark (med skolan) för att prova deras höghöjdsbana uppe bland ...

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Skapa flashcards