Sylvia

Alla inlägg den 30 augusti 2010

Av Sylvia - 30 augusti 2010 19:22

   Redan 06.45 var det presenter och skönsång vid sängkanten hos Oliver!   Helt yrvaken och trött men tillsist insåg han vad det var för dag och sken upp som solen. Mobiltelefon, CD-skiva, vattenflaska, benskydd och cykelhjälm allt enligt önskelistan. Jag och Melvin var lediga hela dagen och när Oliver slutade skolan hämtade vi hem honom och bakade kladdkaka som vi hade till eftermiddagsfikan. Har mest fixat med telefonen eftersom det skulle laddas ner en massa musik och skriva in alla telefonnummer m m. Höll mer eller mindre på att bli GaLeN    eftersom det inte är helt enkelt med att ladda ner på datorn och sedan föra över till våra mobiler. Jisses...är det någon som kan i-Tunes och sony ericsson media blablabla så får ni gärna komma hit, jag bjuder på fika....    Att jag lyckades få över musiken var nog mer en lyckoträff och det hade varit kul att fatta hur det egentligen gick till!! Melvin har fått min gamla telefon eftersom jag också gått och skaffat mig en ny, mitt abonnemang gick ut så det var liksom dax. Så även om Melvin inte kommer att få ha pengar på sin så använder han den som musikspelare och som kamera. Han blev ju bara såååå överlycklig. Ikväll fick Oliver bestämma vad vi skulle äta och det blev pizza på pizzeran...skönt för mig! Är seg efter min helg i Kph (farligt med gratissprit..blev lite många) och för att jag fortfarande är så förkyld. Imorgon väntar morgonmöte och heldag till sju! Ska inta soffläge en liten stund sen blir det tidigt sänggående.

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Ovido - Quiz & Flashcards