Sylvia

Alla inlägg den 14 augusti 2010

Av Sylvia - 14 augusti 2010 21:05

                                                       


   Vädret var inte på vår sida, inte heller fick Oliver och killarna någon vinst med sig. Men det var fem matcher som skulle spelas och av dem var tre väldigt jämna och killarna var jätteduktiga. De brydde sig inte om att det regnade, stundtals riktigt ordentligt, utan kämpade på. Härlig inställning! Melvin träffade sitt knattelag och fick Fortuna tröja, fotboll och vattenflaska...gissa om han blev glad! Själv var jag inte på plats alla matcherna, hade ju superviktiga saker för mig, som t ex tanka bilen och råka köra inom Väla och leta bikini. Billigt var det (49 kr/del) men inte enkelt. Som jag skrev i tidigare inlägg finns det bara udda storlekar kvar och i de flesta fall inte ens ett komplett set. Hittade iallafall två delar som fungerade ihop och även om jag mest blev deprimerad av att prova och insåg att jag nog måste kombinera mina powerwalks och GI-kost med några sit-ups och benövningar   så var jag nöjd med inköpet! Råkade också snubbla över ett par fina gummistövlar som jag tänkt köpa sedan i våras och idag slog jag minsann till. Eftermiddagen spenderades alltså tillsammans med övriga familjen på Örby. Vi kom hem 15.20 och 16.00 var Melvin nyduschad, ombytt och redo för sitt första disco-kalas hos Tilde. Värsta åskan drabbade Rydebäck i samma veva och man får väl ändå vara tacksam för att det "bara" regnat tidigare under dagen.


   Slappat hela kvällen och spanat på våra stackars grannar som förberett för kräftskiva med paryttält och diverse kräftpynt och som fick springa ut och in med maten precis som på en viss TV-reklam. 

Nu blir det en del bilder från dagens aktiviteter:

  

                                  

               

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Skapa flashcards