Sylvia

Alla inlägg den 25 april 2010

Av Sylvia - 25 april 2010 15:14

   Är helnöjd med gårdagens glam-fest! Det gjorde vi bra tjejer dvs Lotta och Carina. Vi får helt enkelt se det som vår första gemensamma fest av många kommande ;0)!


   Våra killar blev jättefina i sina silvriga flugor (även om Jonas fluga på något underligt vis hamnade i en marschall framåt småtimmarna) och vi tjejer glittrade ikapp. För att inte tala om våra underbara gäster! Vi blev ett riktigt härligt gäng som åt, drack, lekte lekar, sjöng och dansade en bra bit in på natten. Idag har vi varit och städat upp efter oss, vilket gick snabbt när man är sex personer som hjälps åt. Vi fick även sitta ner en stund och äta av den goda maten som blev över och lite kaka och kaffe på det! Mumsfilibabba....


   Barnen har kommit hem från farmor och farfar och just nu är Jonas och Melvin ute i det fina vårvädret och spelar bandy och Oliver är hos Sebastian och leker. Själv ska jag koka lite kaffe för att jag känner att ögonlocken börjar bli tunga....

                     Bilder från festen får ni se i kommande inlägg!

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Ovido - Quiz & Flashcards