Sylvia

Alla inlägg den 24 april 2010

Av Sylvia - 24 april 2010 14:52

   Idag är det dax! Det började egentligen redan i höstas då tjejgänget var på Wallmans och festade. Vi snackade nyårsafton och att det hade varit kul med en stor fest. Vi började så nätt kolla hur mycket folk man skulle kunna få ihop, men de flesta hade redan sina "vanliga" gäng som de firade nyår med och intresset var klent. Vi bestämde oss då för att ta upp det till våren igen och det gjorde vi. Så ikväll ska det festas loss rejält med goda och festsugna vänner. Jag, Lotta och Carina har fixat och planerat i några veckor och det ska bli såååå himla kul ikväll. Temat är Glitter & Glamour och även om våra kära äkta hälftar inte tyckte temat passade dem så som ni förstår hade de inte så mycket att säga till om  .

Vi har gjort det lätt för oss. Festen är till självkostnadspris och vi har beställt exotisk bricka med diverse tillbehör och sedan blir det kladdkaka till kaffet. Vi är nyss hemkomna från att dukat och gjort fint i lokalen och nu ska jag in i duschen för att sedan svida om till värsta glitterstassen! Kolla in   alltså!

 Håll nu tummarna för en super duper lyckad fest! Tjohooooo......!!  

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Skapa flashcards