Sylvia

Alla inlägg den 6 april 2010

Av Sylvia - 6 april 2010 22:30

   Ja...så var det med de sex lediga dagarna som sa swich och så var de förbi! Men som tur är kommer man ju snabbt in i det igen...jobb och vardagsbestyr och det vanliga pysslandet med tider och aktiviteter. Fick mail om att Olivers fotbollsträning numera ska äga rum två ggr/vecka varav ena passet är vid Örby. Vet inte om jag tyckte det var så kul! Som tur är slutar snart simningen så det blir fotbollsträning för hela slanten. Hade ju tänkt få igång vår lille Melvin som sitter på den "stora" talangen vad gäller bollkänsla..han är faktiskt grym. Vet dock inte om han är så tuff och vågar delta i några övningar på egen hand ännu.


   För att retas lite med min man...(som ändå inte läser min blogg)..så håller jag på och kolla in katter för tillfället! Ni vet, jag håller ju på med att skaffa mig ett mindre zoo!!   Har ju fortfarande kvar min barndomsdröm om att skaffa en hund som inte delas alls av min käre man. Jag förstår ju dock att det finns ju lite problem att lösa, som t ex vem ska gå ut med den när vi jobbar osv. Någongång önskar jag ändå att det blir mer än en dröm. Tills dess.........kanske vi kan ha en söt liten katt???? Hade en perserkatt när jag träffade Jonas...de två kom INTE överens. Truls, som den hette, gillade inte att få dela mig med Jonas, och Jonas gillade inte Truls. Så det blev tillsist så att jag fick välja mellan de två och ja...ni förstår ju vem som vann! Vet inte om det är någon slags ålderskris jag kommit i, men jag vill så gärna ha något litet att rå om och pyssla med, och jag LOVAR, inte fler barn då alltså! Men....suck....jag vet inte...jag är kanske lite tramsig! Men kolla ändå här...söt va?

                                Helig Birma

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Skapa flashcards