Sylvia

Direktlänk till inlägg 21 mars 2010

Vårstädning i trädgården!

Av Sylvia - 21 mars 2010 20:04

   Idag vaknade vi till strålande solsken och man nästan "hoppade" ur sängen (nä....inte sant det där med hoppandet!), men det kändes ändå såååå skönt! Åt frukost i lugn och ro innan vi tog tag i allt som behövdes göras. Vi har tvättat och bäddat rent till oss alla, dammat, dammsugat och även tagit ett ryck utomhus. Jonas sopade bort all sand och gamla löv utanför huset och jag planterade en liten grupp penséer och påskliljor utanför dörren. Jonas hade verkligen ångan uppe och putsade alla fönsterna utvändigt, bra jobbat! Även fått upp några hyllor som vi tänkt sätta upp länge, men liksom inte tagit oss tid till att göra det. Känns toppen att få röjt undan.


   Oliver känner sig mycket bättre, men klagar ändå över yrsel emellanåt så jag håller honom hemma imorgon också. Idag mellan alla bestyr tog vi beslutet om vilken bil det blir... och i slutet av veckan som kommer lär vi nog köra Audi A4! Ska verkligen bli kul!


  

   Ok....inte exakt en sådan här...utan mer familjevarianten....  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sylvia - 8 maj 2020 12:18


  Välkomna att kika in hos mig HÄR på www.sylviabloggen2.wordpress.com   KRAM  ...

Av Sylvia - 31 oktober 2018 10:40

  Hej fina...   Klicka HÄR så kan ni följa mina senaste inlägg på sylviabloggen.wordpress.com       Välkomna!Kram S ...

Av Sylvia - 29 oktober 2018 18:15

  Hej där...   Nästa år, 2019 är det minsann hela 10 år sedan jag började blogga!     Jag har varit trogen bloggplatsen i alla dessa år även om jag flera gånger tänkt att det kanske är dags att byta portal.   Ska 2019 bli året då ...

Av Sylvia - 25 oktober 2018 21:24

Hej fina... Torsdagkvällen är kommen och arbetsveckan är snart slut. Oliver har varit både i Ängelholm och i Jönköping med skolan denna veckan. Utflykten till Jönköping berättade unge herr Olsson om hyfsat sent i tisdagskväll. Det innebar att de skul...

Av Sylvia - 23 oktober 2018 19:27

Hej där...Nu är hösten här med besked. Idag vaknade vi upp till en mörk, regnig och ruskig dag och vindar med stormstyrka.Just idag skulle Oliver ta tåget till UpZone i Ängelholms hembygdspark (med skolan) för att prova deras höghöjdsbana uppe bland ...

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Skapa flashcards