Sylvia

Alla inlägg den 8 mars 2010

Av Sylvia - 8 mars 2010 21:33

   Lille Felix är så go och söt! Han får komma ut och springa och gosa en stund varje dag när vi kommer hem från fritids/dagis/jobb och idag var nog första dagen han låg kvar i handen lite och gosade. Han la sig också tillrätta i Olivers knä en stund, så han börjar nog känna sig trygg hos oss. Varje kväll när vi äter middag lägger vi undan den minsta lilla portion mat ni kan tänka er till lille Felix. Han ska nämligen äta lite av vår mat också! Han har glufsat i sig köttfärslimpa med potatis och gröna bönor, köttbullar, falukorv med pasta och skagengryta m ris......och han gillar det!! Även ost, knäckebröd, banan och gurka m m går ner...i små små mustuggor. Han lär ju inte äta oss ur huset i första taget.


   Idag kom det en fin och trevlig dam in i butiken och med sig hade hon världens sötaste lille vovve! Jag blev ju helt sjuk och började gosa med hunden och glömde nästan bort att damen hade kommit för att handla hos oss. Hunden var utav rasen Toypudel och var inte alls så där knasigt klippt som pudlar kan vara. Tror nog aldrig jag klappat en så mjuk päls och tittat in i så fina hundögon tidigare. Jisses.....blev helt såld på denna söta lilla sak. Damen....ja, jo hon köpte för några tusenlappar så jag skötte mitt jobb trotsallt. När jag kom hem och barnen lekte började jag kolla runt och läsa om denna ras. Bara kolla och njut!


                               


Men det känns så omöjligt.................och ändå har jag drömt att få äga en hund sedan jag var liten...suck!

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Ovido - Quiz & Flashcards