Sylvia

Alla inlägg den 6 mars 2010

Av Sylvia - 6 mars 2010 14:18

   Tog min runda längs Fortuna strand och förbi Tegel och sedan hem idag när killarna spelade fotboll. Värmde först upp med att dammsuga och damma väggarna! Har ni tänkt så mycket damm det samlas på väggarna? Iallafall var det en lagom uppvärmning innan min powerwalk! Det är alltid underbart att gå den rundan men idag fick jag sådana vårkänslor så att det rusade konstigt i hela kroppen!! Jag hörde vågornas skvalpande och äntligen kunde man se sanden och tången igen. Fick sådan barnslig känsla att jag ville ta av skorna och springa barfota i sanden och hade det inte varit för att jag inte var ensam där på stranden så hade jag banne mig gjort det! När jag kom hem igen var det som om jag fick helt spel och kände för att vårstäda hela huset! Började skura hela toaletten från golv till tak. Pefekt när det är kakel på väggarna också så man kan ta skurkvasten och gnugga ordentligt. Fortsatte med att tvätta golven och trappan och nu sitter jag här och tar en liten paus medan det torkar upp. Jonas och barnen blev inspirerade och började städa de också. Oliver protesterade inte ens när jag sa att han skulle rymma upp sitt lego och städa så jag kan dammsuga utan att legot följer med dammråttorna!


   Nä...minsann nu är det dax att fortsätta med dammsugandet och golvskurandet här uppe också. Ska vara i Svalöv om en och halv timme på kalas hos Liam som fyllt 1 år. Ha en super duper trevlig helg!

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Ovido - Quiz & Flashcards