Sylvia

Alla inlägg den 28 februari 2010

Av Sylvia - 28 februari 2010 21:07

   Mycket riktigt fick vi en kanonkväll med god mat och sällskap hos Annelie och Jörgen och deras grabbar igårkväll. Det blev sent och riktigt läskigt att köra hem i hemsk dimma. Stundtals fick jag köra i 50 km/h på motorvägen, men hem kom vi någon gång efter midnatt.


   Idag sov vi länge, Oliver vaknade nio men älskar att ligga nerbäddad i soffan och titta på starwarsfilm, vilket ger oss chansen att slumra vidare. Melvin kallade strax före tio. Det blev frukost i lugn och ro och klockan 11.30 kom vår fd granne Jamie för att leka med Oliver. Jag tog en runda till Ekeby möbelaffär för att köpa mattan vi såg för några veckor sedan och nu tyckte vi det var dax! Vi hittar säkert en tavla som matchar så småningom. På tillbakavägen veckohandlade jag på maxi och var hemma lagom till lillebror med familj kom på söndagsmiddag (hann få mattan på plats!!). Det blev enkel med god middag som Jonas faktiskt fixade till, Felix krögarpytt, stekta ägg och rödbetor, mums! Vi var alla trötta och dagen efter så vi låg kors och tvärs i sofforna och såg på Ice Age III. Så härligt att bara "hänga" tillsammans. Alvin blev förtjust i vår nya matta och bäddade sig med kudde och bok! Lillebror tyckte jag skulle ta fram gräsklipparen!!!


    


Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Ovido - Quiz & Flashcards