Sylvia

Alla inlägg den 18 februari 2010

Av Sylvia - 18 februari 2010 18:57

   Det närmar sig helg med stora steg och inte vilken helg som helst, utan en barnfri helg i Göteborg med goda vänner och melodifestivalstittande. Ska bli superkul om vi nu inte snöar inne!! Äh...vi skottar oss fram till Göteborg ändå. Farmor och farfar rycker ut igen och tar hand om barnen. För dem blir det pulkaåkning och även ett barnkalas för Olivers del på Laserdome. Det ska bli såå kul att få gå och titta i affärer (och förhoppningsvis hitta något trevligt) och äta god lunch på något trevlig ställe och sedan på em/kväll svida om och ta sig till Scandinavium. Ser verkligen fram emot detta.


   Oliver ville sååå gärna också se melodifestivalen (faktiskt redan i förra året) och jag fick dåligt samvete för att han kom ihåg att jag sagt till honom att nästa år får du följa med, alltså detta året! Tårarna rann när han förstod att vi skulle se melodifestivalen men inte han. Hm....vad gör man då? Jo, det är ju sportlov nästa vecka och vi hade ju tänkt hitta på något kul eftersom jag är ledig några dagar, och då passade det ju bra att melodifestivalen går av stapeln i Malmö den helgen. Vi fick tag på platser till genrepet på fredagen till hela familjen...gissa om barnen, speciellt Oliver, jublade när de fick höra!! Jättekul och mysigt ska det bli.

Så nu kan man nästan kalla oss för familjen Schlager (med risk för att bli lite nördig!) Men det bjuder vi på  

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Skapa flashcards