Sylvia

Alla inlägg den 7 februari 2010

Av Sylvia - 7 februari 2010 11:59

   Igår var det full rulle hela dagen. Jobbade min lördag med Emma och vi fick en händelserik dag. Det började med att hon plockade upp mig i sin pappas målar-van och den skulle vi ha ner i parkeringsgaraget under banken. Med 2 cm marginal till balkarna i taket på nervägen och med en antenn som slog i kom vi ner och kunde parkera. Sedan fick vi mycket att göra hela dagen och jag fick dessutom rycka in som "guldsmed" för att rädda en födelsedagspresent. Sprang upp och ner mellan verkstad och butik som en galen tupp. Tusen tack för att Kirsten kom med fantastiskt goda kanelbullar och Latte från Espresso House till oss. Det förgyllde dagen. Blev hämtad av Jonas och barnen och i bilen upp till kalaset i Halmstad fick jag fixa ytterligare en present som bestod i att tejpa sedlar i tulpanbukett! Vi slog rekord i att köra upp snabbt, med tanke på att kalaset började kl 15 och jag jobbade till kl 16.15  så var vi uppe kl 17. Det bjöds på jättegott käk som alltid och sedan tårta och kaffe innan det blev godis och melodifestivaldax! Extra kul är det att barnen är lika intresserade av att se och heja på rätt låt som vi vuxna, då mest jag och Teresa. Lille Ludvig (1 år) stod för dans och headbanging till nästan alla låtarna innan han däckade av utmattning! Så otroligt söt.


   Idag är det lite lugnare tempo (kanske). Oliver och Melvin och en kompis till Oliver spelar tv-spel och jag ska ta en runda till Ica Maxi. I eftermiddag får vi se vad vi hittar på. Nästa vecka är det fullt ös som vanligt.

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Skapa flashcards