Sylvia

Alla inlägg den 18 januari 2010

Av Sylvia - 18 januari 2010 18:13

   Ja ni läste rätt - här spelas det ping-pong på fullaste allvar! Av någon anledning önskade Jonas sig ett pingisbord i miniatyr för många år sedan i födelsedags-

present. Vi hade väldigt stor plats på vår ovanvåning i huset i Bårslöv och där har många tuneringar ägt rum. Både mellan mig och Jonas och alla kompisar som varit på besök. Skitkul är det och inte alls så lätt eftersom bordet är litet. Vilka dueller vi har haft nu när man tänker efter. Jonas berättade för Oliver om detta för ett tag sedan och då kom vi ihåg att pingisbordet varit utlånat till en fest som Jonas kollega hade för flera år sedan och att bordet stått på banken sedan dess. Idag har då Jonas kommit ihåg att ta hem det........


   Ja som ni förstår är spelet i full gång, även om platsen nu är mindre och duellerna får vara lite lugnare. Killarna tycker det är jättekul och själv blir man lite sugen faktiskt!

  

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Skapa flashcards