Sylvia

Direktlänk till inlägg 20 november 2009

Svinigt värre!

Av Sylvia - 20 november 2009 21:43

   Nä vi har inte fått svininfluensan men dock sprutan både jag och Jonas. Jag i onsdags och det gick faktiskt bra med tanke på hur mycket jag avskyr sprutor. Men på natten hade jag så ont i armen och kunde överhuvudtaget inte sova. Igår blev det lite bättre i armen men det är omöjligt att ligga på den och det är ju min sovsidaGråter!! Jonas fick sin dos igår och inatt var han så dålig som jag nog aldrig sett honom, stackarn. Han hade feber och frossattacker och hostade. Båda låg vi under täcke med extra filt och med morgonrock!! Imorse kunde han inte gå ur sängen ens och det ska MYCKET till för att han inte ska ta sig till jobb. Själv lyckades jag men mitt blossade ikväll. Har legat nerbäddad i soffan i ett magnecylrus och försökt titta på IDOL. Först frös jag och sen höll jag på att svettas ihjäl....undrar vad de stoppat i den där sprutan. Vi fick nog en superduper liten bacill av influensan så man ska nog skratta sig lycklig över att man förhoppningsvis nu slipper få den alls. Hoppas verkligen vi är bättre till imorgon för vi ska ha tjocka släkten här på kalas för Jonas.


   Det har varit ett långt uppehåll nu sen jag bloggade sist, men vår käre dator har strulat och idag fick Jonas rätt på den så lite gott förde det med sig att han fick hålla sig hemma. Kram på er!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sylvia - 8 maj 2020 12:18


  Välkomna att kika in hos mig HÄR på www.sylviabloggen2.wordpress.com   KRAM  ...

Av Sylvia - 31 oktober 2018 10:40

  Hej fina...   Klicka HÄR så kan ni följa mina senaste inlägg på sylviabloggen.wordpress.com       Välkomna!Kram S ...

Av Sylvia - 29 oktober 2018 18:15

  Hej där...   Nästa år, 2019 är det minsann hela 10 år sedan jag började blogga!     Jag har varit trogen bloggplatsen i alla dessa år även om jag flera gånger tänkt att det kanske är dags att byta portal.   Ska 2019 bli året då ...

Av Sylvia - 25 oktober 2018 21:24

Hej fina... Torsdagkvällen är kommen och arbetsveckan är snart slut. Oliver har varit både i Ängelholm och i Jönköping med skolan denna veckan. Utflykten till Jönköping berättade unge herr Olsson om hyfsat sent i tisdagskväll. Det innebar att de skul...

Av Sylvia - 23 oktober 2018 19:27

Hej där...Nu är hösten här med besked. Idag vaknade vi upp till en mörk, regnig och ruskig dag och vindar med stormstyrka.Just idag skulle Oliver ta tåget till UpZone i Ängelholms hembygdspark (med skolan) för att prova deras höghöjdsbana uppe bland ...

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Skapa flashcards