Sylvia

Alla inlägg den 7 juli 2009

Av Sylvia - 7 juli 2009 20:10

   Vaknade 04.30 med huvudvärk och kunde omöjligt somna om, ingen bra början på min födelsedag men det blev bättre.


   Oliver & Melvin uppvaktade med fina teckningar och utanför köksfönstret stod en rosa/vit jättefin damcykel med svart cykelkorg!!!!!!!!!! En överraskning från min käre man (och barnen såklart), blev jätteglad. Jobbade som vanligt och blev uppvaktad med en stor fin orkidée, en söt ljuslykta och bombaderad med sms från nära och kära. Tack alla som tänkt på mig idag. Något mer firande blev det inte direkt. Jonas var bara hemma och bytade om för att direkt möta Ola i Rydebäck och fortsätta arbetet med att bygga vind över carport och förråd. En underbar lösning som gör att vi får mycket mer förvaringsplats än vad vi trott. Jag och barnen cyklade (...himla skön cykel förresten!) hem till lillebror där vi käkade pizza, alla utom Melvin som nog är det enda barn som inte tycker pizza är särskillt gott alls! Nu sitter jag här aptrött och hoppas barnen ska somna snabbt så mitt kvällskift kan börja............packning! Hur mycket grejor har vi egentligen?

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Ovido - Quiz & Flashcards