Sylvia

Alla inlägg den 4 juli 2009

Av Sylvia - 4 juli 2009 21:01

  Sjuka barn är aldrig kul och speciellt inte nu mitt i flyttröran och med 30 graders värme i skuggan! Melvin sov oroligt inatt och kändes lite varm men på morgonen kändes han inte varm och var ganska ok så vi begav oss iväg på en massa uppdrag som vi var tvugna att fixa idag. Oliver lämnade vi hos kompisen Hugo som är hemma på sommarlov från sin skola i Shanghai. Vi hade två färger att peka ut i måleriaffären. En skrinda blev inköpt för det lär ju behövas nu när man ska gå till stranden. Vi såg ut en TV till grabbarna som de ska ha på ovanvåningen, och så köpte vi en stor solparasoll till altanen. En snabbis inom IKEA för ett inköp av en bokhylla till Olivers rum, vid det här laget märkte vi på Melvin att allt inte stod rätt till så vi begav oss hem. Han fick snabbt hög feber och däckade i soffan och sov ett bra tag. All vaken tid resten av dagen satt han som klistrad, och då menar jag klistrad, i mitt knä. Både han och jag fullständigt badade i svett, stackars lille kille, inte kul att ha så hög feber i denna värme. Visste inte riktigt var vi skulle sitta eftersom det var lika varmt inne som ute. Nu framåt kvällen piggnade han till så vi gick en liten runda med honom i skrindan för att komma ut lite. Febern har gått ner så jag hoppas natten blir bra.


Jonas fick köra på själv idag och röjde i förrådet, själv blev det inte många lådor packade. Hoppas på en bättre morgondag för Melvins skull och för att jag ska få fixat lite till. Tiden går snabbt nu till flyttdagen.

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Ovido - Quiz & Flashcards